Optimalizace podnikové organizační struktury – Ing. Kateřina Vicianová
Ing. Kateřina Vicianová
Bakalářská práce
Optimalizace podnikové organizační struktury
Optimization of company organizational structure
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Optimalizace podnikové organizační struktury“ je analýza stávajícího organizačního uspořádání ve firmě FORTEX-AGS a.s., kde se zaměřím na začlenění marketingu do organizační struktury podniku. První část je zaměřena na popis organizačních struktur, konkrétní divizionální struktury, a také organizaci marketingu. V druhé části popíši stávající organizační strukturu ve zvoleném …víceAbstract:
The core of the bachelor thesis „Optimalization of company organizational structure“ is an anylysis of the current organization in FORTEX-AGS a.s. company, where I focus on positioning of marketing in organizational structure of the firm. The former part is targeted on desribing the organization structures, particular divizional structures as well as marketing organization. In the latter part I describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gasnw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Development of a business plan of the language school in Moscow
Alisa Boiarskikh -
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Organizační struktura firmy ZVVZ
Lukáš Vlašaný -
Organizační struktura vybrané neziskové organizace
Tomáš ŠEBESTA -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Lucie Vintrová -
Organizační struktury podniku v oboru hotelnictví
Kateřina Štenglová