Bc. Jan Talaša

Master's thesis

Nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava

Consumer behaviour of Generation Y on restaurant market in South Moravia region
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava. Hlavním cílem této diplomové práce je najít faktory, které ovlivňují Miléniány na zmíněném trhu a na jejich základě formulovat obecně platná marketingová doporučení za účelem zvýšení užívání produktu restaurací. Pro spl- nění cíle bylo využito kvalitativního …more
Abstract:
This master thesis is focused on consumer behaviour of Generation Y on restaurant market in South Moravia region. The main goal of this diploma is to find factors which influence Milenians on mentioned market and on this principle formulate general valid marketing recommendation to increase frequency of usage restau- rants’ products. In order to meet a target, it was used qualitative and quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta