Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España) – Bc. Kamila Bednaříková
Bc. Kamila Bednaříková
Diplomová práce
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Methods for Teaching Spanish as a Native language in the First year of Primary school (case study: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, Spain)
Abstract:
This thesis treats the didactic methods used in a public primary school in Spain. The investigation is based on study case.Abstract:
Tato práce se zabývá didaktickými metodami na základní skole ve Spanelsku. Jedná se o pripadovou studii.
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wrrwq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNAŘÍKOVÁ, Kamila. \textit{Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cg5z2r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ -
Geni@l klick Lehrwerkanalyse im Kontext der Tertiärsprachendidaktik
Martina Sedláčková