Komunikace v rekvalifikačním kurzu – Bc. Lucie Burianová
Bc. Lucie Burianová
Diplomová práce
Komunikace v rekvalifikačním kurzu
Communication at retraining course
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci v rekvalifikačním kurzu. Teoretická část práce je zaměřena na dva hlavní koncepty - rekvalifikační vzdělávání jako součást vzdělávání dospělých a andragogická komunikace. Empirická část charakterizuje metodologický postup a výsledky výzkumného šetření. Výzkum byl uskutečněn prostřednictvím pozorování v rekvalifikačním kurzu a rozhovory s lektory kurzu.Abstract:
The research work deals with the issue of communication at the retrainig course. The theoretical part is focused on two main concepts - retraining as a part of adult education and andragogical comunication. The empirical part describes the methodological approach and the results of the research. The research was realized by observing few classes at retrainig course and interviews with course lectors …víceKlíčová slova
celoživotní učení andragogika vzdělávání dospělých lektor rekvalifikace rekvalifikační kurz andragogická komunikace monolog dialog otázka odpověď zpětná vazba lifelong learning andragogy adult education lector retraining retraining course andragogical communication monologue dialogue question answer feedback
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wo6d0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikace a didaktiky ve vzdělávání dospělých v oblasti fyzioterapie
Lenka Jirásková -
Mezilidská komunikace a její význam ve vzdělávání dospělých v organizaci PrPom
Věra Jitka Horvátová -
Neverbální komunikace ve vzdělávání dospělých
Miroslav Koželuh -
Komunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzdělávání
Martin DOLEŽAL -
Pedagogická komunikace se zaměřením na výuku informačních technologií
Ivan Kovařík -
Digitální rádiová komunikace u HZS ČR, hlasové a datové služby ( zaměřeno na aktuální změny, praktický provoz a propojování rádiových sítí).
Jaroslav MIKOLÁŠ -
Zásady komunikace ve vzdělávání dospělých
Lucie Šmídová -
Aspekty a specifika komunikace při vzdělávání dospělých z pozice andragoga
Alena Svobodová