Bc. Adéla Fialová

Bachelor's thesis

Využití vybraných sociálních sítí pro vybrané cílové skupiny

Social networks for selected target groups
Abstract:
Předmětem této bakalářská práce je využití sociálních sítí v oblasti marketingu, charakterizováním marketingu na Internetu a pojmenováním některých klíčových rysů sociálních médií, převážně tedy sociálních sítí Facebook a Instagram. Praktická část zahrnuje konkrétní kampaně na sociálních sítích - jejich vyhodnocení. Výsledkem této práce je případné doporučení pro společnosti při budoucím plánování …more
Abstract:
The subject of this thesis is the usage of social networks, dealing with marketing, showing its main features on Internet and specifying particular social media, namely Facebook and Instagram. The practical part describes particular campains on social networks and includes thein evaluation. The result of the thesis presents recommendation for businesses preparing the lunch of new campains.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní