Mgr. Vladimír Fajstavr
Master's thesis
Klamavá reklama v EU a v českém právu
Misleading Advertising in EU and in the Czech Law
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou klamavé reklamy v České republice a v Evropské unii. Klamavá reklama je zde rozebírána především jako nekalosoutěžní delikt, proto se práce věnuje i analýze generální klauzule nekalé soutěže. Stranou předmětu zájmu diplomové práce není ani dotčená právní regulace reklamy a to na úrovni práva českého i na úrovni komunitárního práva. Stěžejní právní předpisy …moreAbstract:
This thesis focuses on misleading advertising in the Czech Republic and in the European Union. Misleading advertising is here analyzed primarily as an unfair competition offense, therefore, this thesis deals with the analysis of the general clause of unfair competition. This piece assays the legal regulation of advertising in the Czech law and in the European Community law too. The central laws the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yutr1/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Směrnice o nekalých obchodních praktikách a její odraz v českém právu
Eva Kubizňáková -
Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Daniel Poráč -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Srovnání právní úpravy klamavé a srovnávací reklamy v ČR a na Slovensku
Jan Vrabec -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Nela Graclíková -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Miroslava Císařová -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková