Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. – Jaroslav Žulavský
Jaroslav Žulavský
Diplomová práce
Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Image and Identity of Telefónica Czech Republic Company
Anotace:
Diplomová práce má za cíl objektivní vymezení prvků, které tvoří image a identitu společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Úvod teoretické části se zabývá přiblížením pojmů firemní image a firemní identita v rámci jednotlivých faktorů managementu ziskových organizací. V teoretické části se práce snaží čerpat z dostupné, především zahraniční …víceAbstract:
The objective of the thesis is an impartial definition of elements that make up the image and identity of the Telefónica Czech Republic, a.s. company. The work is divided into theoretical and analytical part. Introduction of the theoretical part clarifies concepts such as company image and company identity within various factors of management of profit-making organizations. The theoretical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná