Tereza Pfefferová
Bakalářská práce
Marketing služeb
Services marketing
Anotace:
Cílem práce Marketing služeb je navrhnout vhodné marketingové řízení pro začínajícího lektora angličtiny. V teoretické části se autor zabývá problematikou marketingového mixu a jeho rozšířením ve službách, tzv. marketingový mix 7P. Dále práce pojednává o vnitřním a vnějším prostředí a o tom, jak prostředí ovlivňuje podnikatelský subjekt. V závěru teoretické části jsou zmíněna hlavní specifika mezifiremních …víceAbstract:
The aim of Marketing services thesis is to create an optimal marketing management for english teacher´s start-up business. Theoretical part is focused on marketing mix and its enlargement in area of services, also known as 7P mix. Then, thesis describes environments of business, internal as well as external, and its influencing the business subject. There are mentioned some of the main specifics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Czech business environment from the point of view of expatriates (Focus on culture)
Arshila Taghian -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
Stepan Zhukevych -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le
Název
Vložil
Vloženo
Práva