Obyčajní Ľudia a nezávislé osobnosti: Formovanie a kampaň k parlamentným voľbám 2012 – Bc. Ivan Rolko
Bc. Ivan Rolko
Diplomová práce
Obyčajní Ľudia a nezávislé osobnosti: Formovanie a kampaň k parlamentným voľbám 2012
Ordinary People and independent personalities: Formation and campaign for parliamentary elections 2012
Abstract:
These master thesis is focused on Slovak political movement Ordinary people. These work introduce its foundation and formation until premature election 2012 to Slovak parliament. There are emphasis on analysis of electoral campaign of Ordinary people and application of marketing concepts selected for this campaign. The secondary objective of the work is the application of the concept of center populism …víceAbstract:
Táto diplomová práca je zameraná slovenskému politickému hnutiu Obyčajní ľudia. Práca predstavuje vznik hnutia a jeho formovanie do predčasných parlamentných volieb 2012. Dôraz je kladený na analýzu volebnej kampane Obyčajných ľudí a aplikácií vybraných marketingových konceptov na túto kampaň. Sekundárny cieľ práce je aplikácia konceptu stredového populizmu na hnutie Obyčajných ľudí.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ffolg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Pink, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo