Ing. Štěpán Roškot

Bakalářská práce

Význam etických kodexů pro podnikovou praxi

The importance of ethics for business practice
Anotace:
Téma bakalářské práce se zaměřuje na význam etiky a etického kodexu pro podnikání v reklamě. Text porovnává regulaci ze zákona se samoregulací na bázi Kodexu jako hlavního nástroje pro posuzování etičnosti reklamy. Oba druhy dohledu nad reklamou se někdy ve výsledném hodnocení shodují, jindy doplňují, občas si i vzájemně odporují. Vybrané praktické příklady dokumentují dva odlišné světy, suchou, nekompromisní …více
Abstract:
Focus of these theses lies in importance of ethics and Code of Conduct for advertising business practice. Text compares regulation based on law with self-regulation reflecting the Code of Conduct as the main tool of assessing the ethics in advertising industry. Both kinds of supervision can be either identhical or complementary in final result, however, there are also examples where they contradict …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní