Digitální distribuce a pirátství PC her – Ondřej ZUNA
Ondřej ZUNA
Bakalářská práce
Digitální distribuce a pirátství PC her
Digital distribution and piracy of PC games
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Digitální distribuce a pirátství PC her, je zjistit nejčastější příčiny pirátství u PC her a navrhnout možná řešení pro snížení pirátství jako eticky nepřijatelného jevu. Teoretická část je dělena na dvě části, z nichž první obsahuje seznámení s digitální distribucí obecně a pak konkrétním zaměřením na digitální distribuci PC her. Druhá část zahrnuje seznámení s herním …víceAbstract:
The goal of this thesis on topic Digital distribution and PC games piracy is to find out the most often causes of PC games piracy and to offer a possible solutions for reducing piracy rate of the PC games as ethically unacceptable phenomenon. Theoretical part is divided in two parts, of which the first part contains introduction to digital distribution generally and then specifically with focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUNA, Ondřej. Digitální distribuce a pirátství PC her. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník -
Marketing digitálních her
Zdeněk Záhora -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství
David Matušinec -
Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her.
Denis Forbrich -
Právní aspekty online distribuce videoher
Jan Rada -
Analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her
Lukáš Kufa -
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Radim Přidal