Simona ADÁMKOVÁ

Bakalářská práce

Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)

Pedagogical and educational strategies for pupils with diagnosis of high functioning autism
Anotace:
V úvodní části této práce jsem se pokusila shrnout dosavadní poznatky o autismu. Je zde stručně zmíněn historický vývoj názorů na vznik autismu, diagnostika autismu, klasifikace autistických poruch a výchovně vzdělávací strategie. V druhé části této studie jsem podrobněji rozebrala jednotlivé výchovně vzdělávací strategie základních dovedností a doplnila je výsledky vlastního praktického pozorování …více
Abstract:
In the first part of this work I tried to summarize the background knowledge about autism. There is briefly mentioned historical development of opinions on origin of autism, diagnostic, classification of autism disorders, and pedagogical and educational strategies. In the second part of this study I analysed, in more detail, particular pedagogical and educational strategies of basic abilities, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zveřejnit od: 10. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Pavla Olšáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADÁMKOVÁ, Simona. Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem). Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta