Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem) – Simona ADÁMKOVÁ
Simona ADÁMKOVÁ
Bakalářská práce
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Pedagogical and educational strategies for pupils with diagnosis of high functioning autism
Anotace:
V úvodní části této práce jsem se pokusila shrnout dosavadní poznatky o autismu. Je zde stručně zmíněn historický vývoj názorů na vznik autismu, diagnostika autismu, klasifikace autistických poruch a výchovně vzdělávací strategie. V druhé části této studie jsem podrobněji rozebrala jednotlivé výchovně vzdělávací strategie základních dovedností a doplnila je výsledky vlastního praktického pozorování …víceAbstract:
In the first part of this work I tried to summarize the background knowledge about autism. There is briefly mentioned historical development of opinions on origin of autism, diagnostic, classification of autism disorders, and pedagogical and educational strategies. In the second part of this study I analysed, in more detail, particular pedagogical and educational strategies of basic abilities, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Zveřejnit od: 10. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Pavla Olšáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADÁMKOVÁ, Simona. \textit{Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/chp50a/.
Jak správně citovat práci
ADÁMKOVÁ, Simona. Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem). Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné a vzdělávací strategie v mateřských školách na Jindřichohradecku.
Alena HRŮŠOVÁ -
Výchovně vzdělávací strategie Muzea Beskyd Frýdek-Místek
Lenka Němcová -
Vzdělávací strategie Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Jitka Pešková -
Výchovně-vzdělávací strategie v předškolním zařízení u žáků s dg.nízkofunkční autismus
Marcela BABUŠÁKOVÁ -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Hana STŘÍŠOVSKÁ -
Motorické dovednosti u dětí s poruchou autistického spektra
Barbora Libřická