Bc. Petra Jíchová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vypracování konkrétního marketingového plánu pro zvolený podnik. V teoretické části budou rozebrány náležitosti, které by měly být v marketingovém plánu obsaženy a jaký je jejich význam během tvorby marketingového plánu. Součástí marketingového plánu je i situační analýza, analýza SWOT, stanovení cíle a následná formulace strategií a marketingového mixu. Dále plánování …more
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is marketing plan creation. The requirments of a good marketing plan and their signifikance in the proces of the marketing plan creation are discussed at the theoretical part. The marketing plan consists of an environment sotuation analysis, SWOT analysis, goal setting followed by formulation of marketing strategies and marketing mix design. Then I continue with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta