Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů – Lukáš Běhal
Lukáš Běhal
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu ojetých automobilů
Consumer Behaviour Analysis on the Used Car Market
Anotace:
V bakalářské práci je rozebrané spotřebitelské chování na trhu ojetých automobilů. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy a definice spotřebitelského chování, a také aktuální situace na trhu s ojetými automobily, která vyplývá z oficiálních statistik několika institucí. V praktické části je rozebrán současný stav na trhu ojetých automobilů, který byl zjištěn kvantitativní metodou pomocí dotazníkového …víceAbstract:
In the bachelor thesis is analysed consumer behavior on the used cars market. In the theoretical part are analysed basic terms, definitions and actual situation on the market, which result from oficial statistics several institutions. In the practical part is analysed actual situation on the used cars market, which was ascertained by questionnaire. The research is focused on all consumers, who decide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107384
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení konkurenceschopnosti u prodejce ojetých osobních automobilů
Petra Střízková -
Trh ojetých vozů v České republice
Tomáš Leinweber -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Purchasing Young Used Cars at Authorized Dealers: Is It Still a Market for Lemons
Štěpán Tošovský -
Asymetrie informací na trhu s ojetými automobily v České republice
Petr Žampach -
Analýza trhu s ojetými vozy v ČR
Břetislav LOGAJ -
Analýza preferencí a faktorů ovlivňující nákup automobilu u studentů UJEP
Petr KŘÍŽ -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín