Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj – Bc. Ekaterina Davydova
Bc. Ekaterina Davydova
Master's thesis
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Customer loyalty as a competitive tool
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu loajality zákazníků hotelu Hilton Prague. Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků provést analýzu loajality zákazníků hotelu Hilton Prague a navrhnout soubor opatření a doporučení pro management firmy. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy a výrazy, spojené s tématem práce. Analytická část se věnuje charakteristice vybrané …moreAbstract:
The master’s dissertation is focused on the analysis of customer loyalty of the Hilton Prague hotel. The aim of the master’s dissertation is to analyze the customer loyalty of the Hilton Prague hotel based on the acquired theoretical knowledges and to draw up a set of recommendations for the management of the company based on the acquired knowledges. The theoretical part explains the important terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/abatf/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Analýza e-loajality vybraného podniku
Tomáš Korbel -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Monika Glaserová