Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj – Bc. Ekaterina Davydova
Bc. Ekaterina Davydova
Diplomová práce
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Customer loyalty as a competitive tool
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu loajality zákazníků hotelu Hilton Prague. Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků provést analýzu loajality zákazníků hotelu Hilton Prague a navrhnout soubor opatření a doporučení pro management firmy. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy a výrazy, spojené s tématem práce. Analytická část se věnuje charakteristice vybrané …víceAbstract:
The master’s dissertation is focused on the analysis of customer loyalty of the Hilton Prague hotel. The aim of the master’s dissertation is to analyze the customer loyalty of the Hilton Prague hotel based on the acquired theoretical knowledges and to draw up a set of recommendations for the management of the company based on the acquired knowledges. The theoretical part explains the important terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/abatf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAVYDOVA, Ekaterina. \textit{Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/chuwpa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Analýza e-loajality vybraného podniku
Tomáš Korbel -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Monika Glaserová