Vliv adaptačních kurzů na nové školní kolektivy – Bc. Veronika Osičková
Bc. Veronika Osičková
Bakalářská práce
Vliv adaptačních kurzů na nové školní kolektivy
The Impact of the Adaptation Courses on New School Groups
Anotace:
Práce je zaměřena na adaptačními kurzy a jejich vliv na nové školní kolektivy, konkrétně první ročníky středních škol. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se zážitkové pedagogiky, jejích metod a využití. Popisuje charakter, smysl a cíle adaptačních kurzů. Uvádí informace z oblasti sociální skupiny, jejíž obsah úzce souvisí s metodami zážitkové pedagogiky použitými na adaptačních pobytech …víceAbstract:
The thesis focuses on adaptation courses and their effect on new school groups, particularly in the first year of secondary schools. The theoretical part includes basic terms concerning experience pedagogy, its methods and their use. It describes the character, purpose and objectives of adaptation courses. It provides information from the area of a social group whose content is closely related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mkl9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Výukový program první pomoci pro žáky 1. stupně ZŠ
Monika Merglová -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
STEPS - Skupinový terapeuticko-edukační program pro sourozence dětí s poruchami autistického spektra: Tvorba, implementace a evaluace programu
David Havelka -
Skautský program zaměřený na poznání regionu Berounsko
Anna Lidmilová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně