Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o. – Bc. Martin REPKA
Bc. Martin REPKA
Diplomová práce
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.
Project of customer satisfaction improvement in a KTJ Electronic ltd.
Anotace:
Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s. r. o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi …víceAbstract:
The graduation thesis consist of two parts. I will begin with the theoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, clients satisfaction, their specifications, behaviour and their complaints. I will make measurement methods ? scales to analyze customer satisfaction with salesman. The practical part contains analysis of customer satisfaction with products and services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21290
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REPKA, Martin. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Životní spokojenost, depresivita, subjektivně vnímaná zátěž nemoci a copingové strategie u rodičů diabetických dětí
Kateřina Pospíšilová -
Pracovní spokojenost a motivace zdravotnických pracovníků.
Naděžda SMÉKALOVÁ -
Komparace hodnotové orientace klientů kontaktního centra s klienty doléčovacího centra
Rastislav SOBÍŠEK