Using Digital Storytelling in the English Language Classroom – Bc. Kateřina Hronová
Bc. Kateřina Hronová
Bakalářská práce
Using Digital Storytelling in the English Language Classroom
Using Digital Storytelling in the English Language Classroom
Anotace:
Bakalářská práce “Using Digital Storytelling in the English Language Classroom” což v překladu znamená “Užití vyprávění s použitím multimediální techniky v hodinách anglického jazyka” se zabývá vyprávěním a jeho praktickým využitím v hodinách anglického jazyka. V teoretické části bakalářské práce se soustřeďuji na charakteristiku vyprávění a příběhu, na vyprávěcí techniky a jazykové dovednosti, které …víceAbstract:
The bachelor thesis “Using Digital Storytelling in English Language Classroom” deals with digital storytelling and its practical usage in the English language classrooms. The theoretical part of the thesis focuses on the characteristics of storytelling and the story, the techniques used for creating a story and practising and developing language skills through digital storytelling. It also describes …víceKeywords
Příběhy vyprávění příběhů vyprávění příběhů s využitím techniky technika zlepšování jazykových dovedností s pomocí vyprávění DIVIS Project vytváření příběhů s užitím techniky. Stories storytelling digital storytelling technology developing language skills through digital storytelling the DIVIS Project creating a digital story.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tl3y4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Young Learners Developing English Language Skills Using Duolingo
Alžběta Kučerová -
The process of setting goals with a focus on developing language skills
Martina Karpetová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Zlepšovaní jazykových dovedností žáků pomocí práce s texty
Tomáš PETR -
Zlepšovaní jazykových dovedností žáků pomocí práce s texty
Tomáš PETR -
Sociální sítě a rozvoj jazykových dovedností v angličtině
Tereza HOMOLKOVÁ -
Manipulace s divákem pomocí vyprávění s nelineární mozaikou příběhů
Stanislav Slovák -
Symbols or signs – the moth in Nabokov’s “The Aurelian” and other short stories
Kateřina Prokešová