Efektivnost inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu – Petra NAVRÁTILOVÁ
Petra NAVRÁTILOVÁ
Bachelor's thesis
Efektivnost inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
The effectivness of inclusive education of pupil with mental disorder in elementary school in mainstream education
Abstract:
Práce se zabývá efektivností inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu. V praktické části práce byla provedena literární rešerše české odborné literatury a analýza faktorů ovlivňujících efektivnost inkluzivního vzdělávání těchto žáků.Abstract:
The work deals with the effectiveness of inclusive education of pupils with mental disabilities in primary school. The practical part of the work included two parts. The first part focuses on the research of Czech professional literature, and the second is an analysis of factors influencing the effectiveness of inclusive education of these pupils.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTILOVÁ, Petra. \textit{Efektivnost inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cidpf9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAVRÁTILOVÁ, Petra. Efektivnost inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením z pohledu učitelů vyučujících na základní škole
Natálie Pernicová -
Faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na základní škole
Věra Jelínková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením na běžných základních školách v Jihomoravském kraji
Ivana Vašíčková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Martin Slavík -
Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání osob se sluchovým postižením a mentálním postižením
Kateřina Oharková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentální retardací
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights