Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně – Bc. Kristýna Schwarzová
Bc. Kristýna Schwarzová
Diplomová práce
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Why does not the Millennials generation go to galleries? Current forms of marketing strategies in world galleries with a case study of the Moravian Gallery in Brno
Anotace:
V předložené práci se věnujeme problematice současné generace tzv. Millennials, která vyrůstala již plně pod vlivem digitálních médií a internetové sítě. K technologiím již přistupuje jako k naprosté samozřejmosti a žití on-line je pro ni v mnoha ohledech stejně důležité jako žití reálné. Naší ambicí je na základě analýzy aktuálních tendencí ve světovém muzejním a galerijním marketing u nalézt možné …víceAbstract:
In the presented thesis we are dealing with the issue of the current generation Millennials, which has already grown under the influence of digital media and Internet network. It is already approaching technology as a matter of course, and living online is, in many respects, as important as living real. Our ambition is analyse current trends in world museum and gallery marketing, find ways to communicate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zlvq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHWARZOVÁ, Kristýna. \textit{Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cih95j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
Hynek Mayer -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
Simona Osičková