Bc. Kristýna Schwarzová

Diplomová práce

Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně

Why does not the Millennials generation go to galleries? Current forms of marketing strategies in world galleries with a case study of the Moravian Gallery in Brno
Anotace:
V předložené práci se věnujeme problematice současné generace tzv. Millennials, která vyrůstala již plně pod vlivem digitálních médií a internetové sítě. K technologiím již přistupuje jako k naprosté samozřejmosti a žití on-line je pro ni v mnoha ohledech stejně důležité jako žití reálné. Naší ambicí je na základě analýzy aktuálních tendencí ve světovém muzejním a galerijním marketing u nalézt možné …více
Abstract:
In the presented thesis we are dealing with the issue of the current generation Millennials, which has already grown under the influence of digital media and Internet network. It is already approaching technology as a matter of course, and living online is, in many respects, as important as living real. Our ambition is analyse current trends in world museum and gallery marketing, find ways to communicate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta