Brand management ve vybrané společnosti – Veronika NEPODALOVÁ
Veronika NEPODALOVÁ
Bakalářská práce
Brand management ve vybrané společnosti
Brand management in selected company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na hodnocení značky ve společnosti BOHEMIA SEKT, společnost s ručením omezeným. Téma bylo zvoleno z důvodu velkého významu značky v dnešní době. Nejprve je pro lepší orientaci uvedena teorie ohledně značky a dále v praktické části, charakteristika konkrétní značky Bohemia Sekt. Tato značka je hodnocena ze dvou hledisek a to vývoj tržeb a online dotazníkového šetření. Vývoj …víceAbstract:
Presented work focuses on the brand evaluation in the company Bohemia Sekt, a limited liability company. Topic was chosen because of the big importance of brand nowadays. Firstly, for the better orientation, the theory about the brand is introduced and then, in the practical part, the characteristics of a particular brand, Bohemia Sekt, is mentioned. This brand is evaluated from two viewpoints and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEPODALOVÁ, Veronika. Brand management ve vybrané společnosti. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Positioning doručovacích společností v České republice
Zuzana Kotilová -
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
Anežka Faltová -
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
Diana Tonarová -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Positioning vybraného výrobku
Aneta Čubíková -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová