Veronika NEPODALOVÁ

Bakalářská práce

Brand management ve vybrané společnosti

Brand management in selected company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na hodnocení značky ve společnosti BOHEMIA SEKT, společnost s ručením omezeným. Téma bylo zvoleno z důvodu velkého významu značky v dnešní době. Nejprve je pro lepší orientaci uvedena teorie ohledně značky a dále v praktické části, charakteristika konkrétní značky Bohemia Sekt. Tato značka je hodnocena ze dvou hledisek a to vývoj tržeb a online dotazníkového šetření. Vývoj …více
Abstract:
Presented work focuses on the brand evaluation in the company Bohemia Sekt, a limited liability company. Topic was chosen because of the big importance of brand nowadays. Firstly, for the better orientation, the theory about the brand is introduced and then, in the practical part, the characteristics of a particular brand, Bohemia Sekt, is mentioned. This brand is evaluated from two viewpoints and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEPODALOVÁ, Veronika. Brand management ve vybrané společnosti. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností