Bc. Martin Průcha

Bachelor's thesis

Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe

Creation of Information Strategy in Company, Confrontation of Theory and Praxis
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu informační strategie ve společnosti, bere si za cíl krátce a přehledně shrnout teorii této široké problematiky, dále ukázat jak je informační strategie tvořena v soukromé nadnárodní společnosti Sodexo a vzájemně tak porovnat teorii a užívanou praxi.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on creating an information strategy for the company, it takes aim and briefly summarize the theory of this broad issues, then show how the information strategy is created in a private multinational company Sodexo, and another to compare theory and practice.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS