Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe – Bc. Martin Průcha
Bc. Martin Průcha
Bachelor's thesis
Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe
Creation of Information Strategy in Company, Confrontation of Theory and Praxis
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu informační strategie ve společnosti, bere si za cíl krátce a přehledně shrnout teorii této široké problematiky, dále ukázat jak je informační strategie tvořena v soukromé nadnárodní společnosti Sodexo a vzájemně tak porovnat teorii a užívanou praxi.Abstract:
This bachelor thesis is focused on creating an information strategy for the company, it takes aim and briefly summarize the theory of this broad issues, then show how the information strategy is created in a private multinational company Sodexo, and another to compare theory and practice.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/f6r10/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Reader: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRŮCHA, Martin. \textit{Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ciq1q4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Koncept nové informační strategie Technických služeb Opava s. r. o.
Jakub Klásek -
Důvody neexistence informační strategie ve středních a malých podnicích
Jaroslav Belza -
Tvorba informační strategie pro podnik působící v oboru dopravní infrastruktury
Michal Tvrdý -
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Informační strategie boje proti dezinformaci: Přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016
Petr Ulrich -
Návrh informační strategie zvoleného podniku
Simona Ondráčková -
Návrh informační strategie dopravního podniku
Alina Lalaiants