Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe – Bc. Martin Průcha
Bc. Martin Průcha
Bachelor's thesis
Tvorba informační strategie ve firmě, porovnání teorie a praxe
Creation of Information Strategy in Company, Confrontation of Theory and Praxis
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu informační strategie ve společnosti, bere si za cíl krátce a přehledně shrnout teorii této široké problematiky, dále ukázat jak je informační strategie tvořena v soukromé nadnárodní společnosti Sodexo a vzájemně tak porovnat teorii a užívanou praxi.Abstract:
This bachelor thesis is focused on creating an information strategy for the company, it takes aim and briefly summarize the theory of this broad issues, then show how the information strategy is created in a private multinational company Sodexo, and another to compare theory and practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/f6r10/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Koncept nové informační strategie Technických služeb Opava s. r. o.
Jakub Klásek -
Důvody neexistence informační strategie ve středních a malých podnicích
Jaroslav Belza -
Tvorba informační strategie pro podnik působící v oboru dopravní infrastruktury
Michal Tvrdý -
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Informační strategie boje proti dezinformaci: Přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016
Petr Ulrich -
Návrh informační strategie zvoleného podniku
Simona Ondráčková -
Návrh informační strategie dopravního podniku
Alina Lalaiants