Aneta Šimková

Master's thesis

Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli

TV Advertisement Formats Used by Vodafone and How Czech Consumers Perceive Them
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vybranými marketingovými nástroji zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají jednotlivé formáty reklamní televizní tvorby používané společností Vodafone. Pro tento účel byly analyzovány TV spoty Vodafone vysílané v ČR v letech 2005 až 2016. Pozornost byla zaměřena na spoty vysílané v posledních letech. Nedílnou součást tvoří výzkumy uskutečněné metodou Focus Group a dotazníková …more
Abstract:
The aim of this thesis is to assess using selected marketing tools how Czech consumers perceive different formats of television advertisement used by Vodafone. To this end, Vodafone TV spots aired in the Czech Republic between 2005 and 2016 were analysed focusing mainly on TV spots aired in the past few years. An integral part of this thesis is the qualitative Focus Group research method and probe …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2016
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Aleš Marek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52596