Aneta Šimková

Diplomová práce

Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli

TV Advertisement Formats Used by Vodafone and How Czech Consumers Perceive Them
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vybranými marketingovými nástroji zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají jednotlivé formáty reklamní televizní tvorby používané společností Vodafone. Pro tento účel byly analyzovány TV spoty Vodafone vysílané v ČR v letech 2005 až 2016. Pozornost byla zaměřena na spoty vysílané v posledních letech. Nedílnou součást tvoří výzkumy uskutečněné metodou Focus Group a dotazníková …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess using selected marketing tools how Czech consumers perceive different formats of television advertisement used by Vodafone. To this end, Vodafone TV spots aired in the Czech Republic between 2005 and 2016 were analysed focusing mainly on TV spots aired in the past few years. An integral part of this thesis is the qualitative Focus Group research method and probe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Aleš Marek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52596