Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli – Aneta Šimková
Aneta Šimková
Diplomová práce
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
TV Advertisement Formats Used by Vodafone and How Czech Consumers Perceive Them
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vybranými marketingovými nástroji zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají jednotlivé formáty reklamní televizní tvorby používané společností Vodafone. Pro tento účel byly analyzovány TV spoty Vodafone vysílané v ČR v letech 2005 až 2016. Pozornost byla zaměřena na spoty vysílané v posledních letech. Nedílnou součást tvoří výzkumy uskutečněné metodou Focus Group a dotazníková …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess using selected marketing tools how Czech consumers perceive different formats of television advertisement used by Vodafone. To this end, Vodafone TV spots aired in the Czech Republic between 2005 and 2016 were analysed focusing mainly on TV spots aired in the past few years. An integral part of this thesis is the qualitative Focus Group research method and probe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Aleš Marek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Analýza vnímání role celebrity v reklamě
Lenka Jirkalová -
Franz Liszt: Fantazie a fuga na chorál "Ad nos, ad salutarem undam"
Dávid Sedlář -
Introducing key extraction to secrecy amplification protocols for ad-hoc networks
Lukáš Němec -
Ad Blocking nástroje a whitelisting a právo proti nekalé soutěži
Nghia Duc Ha -
Minor Objects? Combs, the Hidden Treasures of Late Antiquity 300-600 AD
Gajane Achverdjanová -
Kapitalmarktreaktionen auf Ad-hoc-Mitteilungen: Eine empirische Analyse am deutschen Aktienmarkt im Kontext wirtschaftlicher Krisen
Dennis Schmidt