Analýza vývoja monetizačních dark patterns v digitálnych hrách – Bc. Miroslav Hazák
Bc. Miroslav Hazák
Bakalářská práce
Analýza vývoja monetizačních dark patterns v digitálnych hrách
Analysis of the development of monetary dark patterns in digital games
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the issue of monetary dark patterns in digital games. These patterns are defined, and their characteristics are analysed within the thesis. The first goal of the thesis is to create a new typology in which individual dark patterns can be further classified, for the purpose of better communication within the dark pattern discourse. The new typology will help in finding …víceAbstract:
Bakalárska diplomová práca sa zaoberá problematikou monetizačných „dark patterns“ (či nekalých monetizačných praktík) v digitálnych hrách. Tieto praktiky sú v práci popísané a ich vlastnosti analyzované. Prvým cieľom práce je vytvoriť novú typológiu, do ktorej sa budú dať jednotlivé nekalé praktiky ďalej zaradiť, za účelom lepšej komunikácie v rámci diskurzu nekalých praktík. Nová typológia pomôže …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/km32k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michael Franěk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Klamavé praktiky v nekalé soutěži
Sandra-Maria Kudrnovská -
Nekalé praktiky při poskytování spotřebitelských úvěrů
Táňa Keršnerová -
NEKALÉ PRAKTIKY PODNIKÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU
Pavlína Kotoulková -
Klamavé praktiky v obchodní činnosti
Libuše Kubišová -
Analýza a zhodnocení používání klamavých obchodních praktik E-shopy
Jakub Kučerák -
Marketing digitálních her
Zdeněk Záhora -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Naratologická analýza videohry The Last of Us Part II
Vojtěch Konečný