ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ – Anna Pizúrová
Anna Pizúrová
Bakalářská práce
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
THE ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS EXPECTED FUTURE DEVELOPMENT
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou a jejím předpokládaným budoucím vývojem v České republice. Popis současné situace a trendů venkovní reklamy je ukázán na případové studii reklamních kampaní od společností Sazkabet, Wolt a Kooperativa. Většina poznatků v práci pochází ze sekundárního výzkumu a následně jsou aplikovány na případovou studii. Některé informace poskytly rozhovory s odborníky …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is about outdoor advertising and its predicted future development in the Czech Republic. The descriptions of the current situation and trends of outdoor advertising are shown on the case study of an advertising campaign of the company Sazkabet, Wolt and Kooperativa. Most of the findings in the thesis come from secondary analysis and are then applied on the case study. Some information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
The Importance of Emotions in Language: Presidential campaign
Tereza Laumerová -
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Martin Bernátek -
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Martin Jenšík
Název
Vložil
Vloženo
Práva