ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ – Anna Pizúrová
Anna Pizúrová
Bachelor's thesis
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
THE ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS EXPECTED FUTURE DEVELOPMENT
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou a jejím předpokládaným budoucím vývojem v České republice. Popis současné situace a trendů venkovní reklamy je ukázán na případové studii reklamních kampaní od společností Sazkabet, Wolt a Kooperativa. Většina poznatků v práci pochází ze sekundárního výzkumu a následně jsou aplikovány na případovou studii. Některé informace poskytly rozhovory s odborníky …moreAbstract:
This bachelor’s thesis is about outdoor advertising and its predicted future development in the Czech Republic. The descriptions of the current situation and trends of outdoor advertising are shown on the case study of an advertising campaign of the company Sazkabet, Wolt and Kooperativa. Most of the findings in the thesis come from secondary analysis and are then applied on the case study. Some information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Zdeněk Hašek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIZÚROVÁ, Anna. \textit{ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V~ČR A~JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ciwgjt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
The Importance of Emotions in Language: Presidential campaign
Tereza Laumerová -
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Martin Bernátek -
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Martin Jenšík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights