Marketingový mix a jeho využití – Bc. Alexander Mikuška
Bc. Alexander Mikuška
Bakalářská práce
Marketingový mix a jeho využití
The aplications of marketing mix
Anotace:
Práce se zabývá úlohou marketingového mixu a jeho čtyřmi základními prvky, z nichž tři určují základní marketingové principy. Čtvrtá je souborem nástrojů a technik. Každý marketingový mix je svým způsobem ojedinělý, protože ho individuálně sestavují firmy pro zajištění svých strategických cílů. Marketingová koncepce je zajišťována prostřednictvím marketingového mixu. Při jeho uplatňování musí firmy …víceAbstract:
This thesis is dealing about the purpose of the Marketing Mix and its four basic elements; three out of that are responding to the main marketing principles. The forth's element is a group of marketing tools and techniques. Each Marketing Mix is unique because it is created by individual organizations in order to reach their own strategic targets. The marketing concept is assured by Marketing Mix. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/anbqu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová