Bc. Alexander Mikuška

Bakalářská práce

Marketingový mix a jeho využití

The aplications of marketing mix
Anotace:
Práce se zabývá úlohou marketingového mixu a jeho čtyřmi základními prvky, z nichž tři určují základní marketingové principy. Čtvrtá je souborem nástrojů a technik. Každý marketingový mix je svým způsobem ojedinělý, protože ho individuálně sestavují firmy pro zajištění svých strategických cílů. Marketingová koncepce je zajišťována prostřednictvím marketingového mixu. Při jeho uplatňování musí firmy …více
Abstract:
This thesis is dealing about the purpose of the Marketing Mix and its four basic elements; three out of that are responding to the main marketing principles. The forth's element is a group of marketing tools and techniques. Each Marketing Mix is unique because it is created by individual organizations in order to reach their own strategic targets. The marketing concept is assured by Marketing Mix. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance