Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti. – Bc. Eva HOLEČKOVÁ
Bc. Eva HOLEČKOVÁ
Master's thesis
Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti.
The client as a key factor of the bank efficiency.
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem ?Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti? je na základě výzkumu u GE Money Bank, a.s., který byl proveden pomocí dotazníkového šetření, měření spokojenosti klientů s GEMB a dále zjištění důvodů vedoucí zákazníka k výběru své hlavní banky. K samotnému zjištění spokojenosti klientů jsou využívány metody ECSI a NPS a ke zjištění důvodů, proč někteří klienti …moreAbstract:
The goal of my dissertation entitled ?Customer as value-created factor of bank productivity? is to measure satisfaction of clients of GE Money Bank, a.s. and to find out the reasons that lead customers to choose their main bank. The results of measurement I have gained from research into GE Money Bank, a.s. by application of questionnaires. I have used methods ECSI and NPS to find out the extent of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Olga Faltejsková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEČKOVÁ, Eva. \textit{Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/cjkvc7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEČKOVÁ, Eva. Zákazník jako hodnototvorný faktor bankovní výkonnosti.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
Veronika Ricková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová -
Mystery shopping
Marek Tomčík -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Měření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barů
Michaela Pokusová -
Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku
Eva Vymětalíková -
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
Lucie ŠIMKOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Michaela Vilímková