Eva Pelikánová

Bakalářská práce

Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka

Marketing of works of grand figures of classical music on the example of Vítězslav Novák
Anotace:
Cílem této práce je nastínit problematiku návštěvnosti koncertů vážné hudby jakožto stěžejní charakteristiky trhu, na němž se odehrává její marketing. Teoretická část se zabývá návštěvností, typologií publika a popisem vlastností návštěvníků koncertů vážné hudby a jejich motivace, což je v praktické části využito k určení cílového zákazníka. Praktická část vychází z analýzy marketingových činností …více
Abstract:
The aim of this thesis lays in outlining the complexity of problematics connected to attendance of concerts of classical music used as the main characteristic of the market where classical music’s marketing takes place. The theoretical part deals with terms like attendance, audience classification and with the description of it’s key audience’s attributes as well as with the motivation behind their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Ilja Šmíd
  • Oponent: Vojtěch Kouba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77335