Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka – Eva Pelikánová
Eva Pelikánová
Bakalářská práce
Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka
Marketing of works of grand figures of classical music on the example of Vítězslav Novák
Anotace:
Cílem této práce je nastínit problematiku návštěvnosti koncertů vážné hudby jakožto stěžejní charakteristiky trhu, na němž se odehrává její marketing. Teoretická část se zabývá návštěvností, typologií publika a popisem vlastností návštěvníků koncertů vážné hudby a jejich motivace, což je v praktické části využito k určení cílového zákazníka. Praktická část vychází z analýzy marketingových činností …víceAbstract:
The aim of this thesis lays in outlining the complexity of problematics connected to attendance of concerts of classical music used as the main characteristic of the market where classical music’s marketing takes place. The theoretical part deals with terms like attendance, audience classification and with the description of it’s key audience’s attributes as well as with the motivation behind their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Ilja Šmíd
- Oponent: Vojtěch Kouba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Aneta Christovová -
SPECIFIKA VYUŽITÍ NOVÝCH MÉDIÍ A MULTIMÉDIÍ V OBLASTI VÁŽNÉ HUDBY
Jana Chuchrová -
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
Helena Macháčková -
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Monika Motlová -
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Martina Straková