Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu – Bc. Zuzana Nyulásziová
Bc. Zuzana Nyulásziová
Master's thesis
Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu
The project of creating a marketing strategy in a selected tourism business
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením novej marketingovej stratégie pre podnik cestovného ruchu, ktorý bol stanovený pre podnik Lázně Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka. Teoretická časť je zameraná na cestovný ruch, vysvetlenie základných pojmov a významu cestovného ruchu, ako tak aj marketingu, marketingového mixu, stratégie, komunikácie a strategického plánovania a riadenia. Na konci teoretickej …moreAbstract:
This thesis deals with the creation of a new marketing strategy for a tourism company, which was set for the company Lázně Luhačovice, a.s. in the area of Luhačovicko. The theoretical part focuses on tourism, explaining the basic concepts and meaning of tourism, as well as marketing, marketing mix, strategy, communication and strategic planning and management. At the end of the theoretical part the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NYULÁSZIOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/cjsce0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nyulásziová, Zuzana. Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Business Administration and Entrepreneurship / Entrepreneurship in Tourism Services
Theses on a related topic
-
Strategická analýza firmy WERCHEM, spol. s r.o. ako východisko pre strategické plánovanie
Nina Kučeráková -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Využití nástrojů marketingového mixu v hotelnictví
Zuzana Karcagiová -
Cestovný ruch a regionálny rozvoj mesta Říčany.
Radana Jusková