Bc. Zuzana Nyulásziová

Diplomová práce

Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu

The project of creating a marketing strategy in a selected tourism business
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením novej marketingovej stratégie pre podnik cestovného ruchu, ktorý bol stanovený pre podnik Lázně Luhačovice, a.s. v oblasti Luhačovicka. Teoretická časť je zameraná na cestovný ruch, vysvetlenie základných pojmov a významu cestovného ruchu, ako tak aj marketingu, marketingového mixu, stratégie, komunikácie a strategického plánovania a riadenia. Na konci teoretickej …více
Abstract:
This thesis deals with the creation of a new marketing strategy for a tourism company, which was set for the company Lázně Luhačovice, a.s. in the area of Luhačovicko. The theoretical part focuses on tourism, explaining the basic concepts and meaning of tourism, as well as marketing, marketing mix, strategy, communication and strategic planning and management. At the end of the theoretical part the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nyulásziová, Zuzana. Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu