Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty – Michal Těšínský
Michal Těšínský
Diplomová práce
Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty
Marketing activities of shared economy entities and their impact on market segments
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with monitoring the attitudes of demographic groups to the principles of shared economy, sensitivity to marketing activities and the subsequent derivation of proposals and recommendations for the subjects of shared economy. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. The second part of the thesis deals with the evaluation of quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Těšínský, Michal. Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Zaměstnanecké benefity z pohledu generace Y
Alice Jakešová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas