Motivační programy německého trhu pro zahraniční firmy – Bc. Hana Kubicová
Bc. Hana Kubicová
Diplomová práce
Motivační programy německého trhu pro zahraniční firmy
German incentive programs for foreign companies
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na motivační programy německé vlády pro zahraniční firmy. V teoretické části práce jsou nejdříve uvedeny formy vstupu firem na zahraniční trh a motivy k mezinárodnímu podnikání. Dále je představen systém motivačních programů Německa, na který je navázáno v praktické části a sice vyhledáváním vhodného motivačního programu pro českou firmu Colorspol s.r.o. Cílem práce …víceAbstract:
This diploma thesis is mainly concerned with German incentive programs for foreign companies. In theoretical part of the thesis, at first place, there are mentioned different forms of internationalization and motivations for launching international business. Subsequently, system of German incentive programs for foreign companies is introduced. The system of German incentives is further elaborated in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u9drr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers
Nurdaulet Willmott -
Strategic Analysis of the DAAD organization (Deutscher Akademischer Austauschdienst) on the Market of international education in the United States
Jose Carpio Camargo -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategic Analysis of an Enterprise
Alena Tomášková -
Strategická analýza podniku
Peter Kostka -
Strategická analýza podniku
Michal Večeřa -
Strategická analýza výrobního podniku
Josef Riesner