Motivační programy německého trhu pro zahraniční firmy – Bc. Hana Kubicová
Bc. Hana Kubicová
Master's thesis
Motivační programy německého trhu pro zahraniční firmy
German incentive programs for foreign companies
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na motivační programy německé vlády pro zahraniční firmy. V teoretické části práce jsou nejdříve uvedeny formy vstupu firem na zahraniční trh a motivy k mezinárodnímu podnikání. Dále je představen systém motivačních programů Německa, na který je navázáno v praktické části a sice vyhledáváním vhodného motivačního programu pro českou firmu Colorspol s.r.o. Cílem práce …moreAbstract:
This diploma thesis is mainly concerned with German incentive programs for foreign companies. In theoretical part of the thesis, at first place, there are mentioned different forms of internationalization and motivations for launching international business. Subsequently, system of German incentive programs for foreign companies is introduced. The system of German incentives is further elaborated in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u9drr/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic Analysis of O2 Czech Repuplic, a.s. on the market of Czech fixed internet providers
Nurdaulet Willmott -
Strategic Analysis of the DAAD organization (Deutscher Akademischer Austauschdienst) on the Market of international education in the United States
Jose Carpio Camargo -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategic Analysis of an Enterprise
Alena Tomášková -
Strategická analýza podniku
Peter Kostka -
Strategická analýza podniku
Michal Večeřa -
Strategická analýza výrobního podniku
Josef Riesner