Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka – Anna Bondareva
Anna Bondareva
Bachelor's thesis
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Marketing, general-purpose and innovation customer value evaluation of selected products
Abstract:
Srovnání tří podobných výrobků od tří známých výrobců elektrických spotřebičů z pohledu skupiny zákazníků podle určitých postupů měření hodnoty pro zákazníka v různých pojetích a kritické zhodnocení použitých metod.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6395
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
- Supervisor: Radim Vlček
- Reader: Jan Heřman
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BONDAREVA, Anna. \textit{Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2008. Available from: https://theses.cz/id/ck3x98/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.