Jana Jelínková
Bachelor's thesis
Internetová reklama na sociálních sítích
Internet advertisement on social media
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na internetovou reklamu, konkrétně na sociálních sítích a jejím hlavním cílem je zjistit, jak lidé vnímají internetovou reklamu, zda ji preferují před ostatními druhy reklamy a jak vnímají grafickou a obsahovou stránku reklamy na sociálních sítích.První část práce se zabývá uvedením do problematiky internetu, reklamy a internetové reklamy a vymezením souvisejících …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on internet advertising, specifically on social networks and its main goal is to find out how people perceive internet advertising, whether they prefer it over other types of advertising and how they perceive graphic and content aspect of advertising on social networks.The first part of the thesis deals with the introduction to the Internet, advertising and Internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Jana. \textit{Internetová reklama na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ck5vh2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Analýza postojů veřejnosti k reklamě v prostředí Internetu
Lenka Ptoszková -
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Kateřina GRUNTOVÁ -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights