Bc. Jaroslav Frantík

Master's thesis

Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy

Moravian wine trails brand - perception and impact on decision-making process
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Značka Moravské vinařské stezky – vnímání a vliv na rozhodovací procesy“ je analýza spotřebitelského chování a vliv značky na rozhodování spotřebitelů o návštěvě Jihomoravského kraje. Teoretická část práce je zaměřena na rešerši literatury týkající se brandingu a deskripci územního působení značky Moravské vinařské stezky. V praktické části bude vyhodnocen průzkum trhu mezi …viac
Abstract:
The subject of the thesis, "Brand Moravian Wine Trails - perception and influence on the decision-making processes”. Is the analysis of consumer behavior and brand influence on consumers' decisions about visiting South Moravian Region. The theoretical part is focused on a literature review regarding branding and description of the local impact of the Moravian Wine Trails. The practical portion will …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta