Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy – Bc. Jaroslav Frantík
Bc. Jaroslav Frantík
Master's thesis
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
Moravian wine trails brand - perception and impact on decision-making process
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Značka Moravské vinařské stezky – vnímání a vliv na rozhodovací procesy“ je analýza spotřebitelského chování a vliv značky na rozhodování spotřebitelů o návštěvě Jihomoravského kraje. Teoretická část práce je zaměřena na rešerši literatury týkající se brandingu a deskripci územního působení značky Moravské vinařské stezky. V praktické části bude vyhodnocen průzkum trhu mezi …viacAbstract:
The subject of the thesis, "Brand Moravian Wine Trails - perception and influence on the decision-making processes”. Is the analysis of consumer behavior and brand influence on consumers' decisions about visiting South Moravian Region. The theoretical part is focused on a literature review regarding branding and description of the local impact of the Moravian Wine Trails. The practical portion will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zzkyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě certifikace Cyklisté vítáni)
Michal Tlustý -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě vybraného regionu)
Ivana Vaněčková -
Spolupráce malých podnikatelů v projektu Moravské vinařské stezky
Hana Blažková -
Ekonomické přínosy turistického produktu - Moravské vinařské stezky (na příkladě Festivalu otevřených sklepů)
Lucie Vraspírová -
Moravské vinařské stezky
Tomáš KOPLÍK -
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu - Moravské vinařské stezky
Petra Zemanová -
Cykloturistika po vybraných Moravských vinařských stezkách a rakouských stezkách v oblasti Weinviertel
Jan KŘÍŽEK -
Chování spotřebitelů v cestovním ruchu
Andrea Henclová