Využití internetové reklamy z hlediska uživatele služby – Jakub Gorgol
Jakub Gorgol
Bakalářská práce
Využití internetové reklamy z hlediska uživatele služby
Usage of internet advertising from the user's point of view
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketing, jeho roli v celkovém pohledu na marketing a jeho význam v tomto souhrnu způsobů komunikace v marketingové praxi. Je naznačena historie a také definice marketingu a marketingového mixu. Obsahuje pohled na marketing z hlediska logistiky jako na službu. Je rozpracována legislativa, která se přímo týká obsahu inzerce, či ochrany osobních údajů. Jsou jmenovány …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on online marketing, it's position in concept of marketing and it's importance in this summary of ways of marketing communication. The history and also the definitions of marketing and marketing mix are reminded. It includes a point of view on marketing from a logistics of service. There is a view on legislation that directly influence the form of advertising and personal data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
- Oponent: Ing. Hana Neradilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Logistika / Logistika služeb (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Online reklama potravinového řetězce Globus a návrh její inovace
Jitka Tumová -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Tvorba PPC kampaní pro e-shopy a poptávkové weby
Karel Zouhar -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš