Jakub Gorgol

Bakalářská práce

Využití internetové reklamy z hlediska uživatele služby

Usage of internet advertising from the user's point of view
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketing, jeho roli v celkovém pohledu na marketing a jeho význam v tomto souhrnu způsobů komunikace v marketingové praxi. Je naznačena historie a také definice marketingu a marketingového mixu. Obsahuje pohled na marketing z hlediska logistiky jako na službu. Je rozpracována legislativa, která se přímo týká obsahu inzerce, či ochrany osobních údajů. Jsou jmenovány …více
Abstract:
Bachelor thesis focuses on online marketing, it's position in concept of marketing and it's importance in this summary of ways of marketing communication. The history and also the definitions of marketing and marketing mix are reminded. It includes a point of view on marketing from a logistics of service. There is a view on legislation that directly influence the form of advertising and personal data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
  • Oponent: Ing. Hana Neradilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.