Bc. Katarína Šefčíková

Diplomová práce

Persuasive Strategies in Health-Related Advertisements

Persuasive Strategies in Health-Related Advertisements
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá analýzou vybraných prvků mluvené a písemné podoby jazyka v reklamě na léčiva. Korpus se skládá z 51 tištěných reklam, které byly inzerovány ve čtyřech měsíčnících: Good Housekeeping, Psychologies, She a Yoga Journal. Analýza sleduje použití vybraných jazykových prostředků v třech částech reklamy: titulek reklamy, text reklamy a další informace. Vzhledem k tomu, že zdraví …více
Abstract:
The thesis focuses on the study of a selected number of features of spokenness and writtenness in 51 health-related print advertisements taken from four monthly magazines, namely Good Housekeeping, Psychologies, She and Yoga Journal. The analysis focuses on mapping the use of the studied features in three ad-parts: headline, body copy and standing details. Given that health and health-related issues …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Wei-lun Lu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta