Analýza marketingové taktiky hotelu Villa Regenhart – Alice Gotwaldová
Alice Gotwaldová
Bakalářská práce
Analýza marketingové taktiky hotelu Villa Regenhart
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce zahrnuje rešerši pojmů, které jsou klíčové pro porozumnění praktické části. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu Villa Regenhart. Na základě výsledků analýzy budou navržena opatření, která by odstranila zjištěné nedostatky.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.