Analýza internetového marketingu turistického města Naroč – Bc. Anastasiya Vinahradava
Bc. Anastasiya Vinahradava
Bakalářská práce
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Analysis of digital marketing in Naroch
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku internetového marketingu turistického města Naroč. Jejím hlavním cílem je zjistit kvalitu internetového marketingu turistických subjektů města Naroč a na základě zjištěných skutečností navrhnout případná doporučení ke zvýšení jeho efektivity. V práci se zabývám lázeňskými hotely turistického města Naroč. Pro analýzu internetového marketingu jsem vybrala …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the internet marketing of Naroch. The thesis aims to analyze the quality of internet marketing in the tourist facilities of Naroch and, based on these data, suggest appropriate suggestions to improve its effectiveness. The thesis contains the analysis of the most popular hotels in Naroch. For the analysis were used a combination of quantitative and qualitative analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/d3v5s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VINAHRADAVA, Anastasiya. \textit{Analýza internetového marketingu turistického města Naroč}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/cky2g8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Bitcoin in Internet Marketing
Deniz Kirtas -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků