Bc. Daniel Hrbolka

Master's thesis

Využití mediálního monitoringu a kvantitativní analýzy v oblasti sportovního marketingu

Application of Media Monitoring and Quantitative Analysis in the Field of Sports Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na představení základních přístupů k problematice monitoringu medií a kvantitativního rozboru dat s důrazem na aplikaci těchto nástrojů v oblasti sportovního marketingu. První část obsahuje související teoretická východiska z oblastí sportovního marketingu, médií a jejich analýzy. Praktická část uvádí výsledky průzkumu daného tématu mezi zástupci různých sportovních …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the presentation of basic approaches to agenda of media monitoring and quantitative data analysis with emphasis on the application of these tools in the field of sports marketing. First part includes related theoretical background in fields of sports marketing, media and its analysis. Practical part introduces results from survey of the topic among representatives from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií